Metku.net

MetkuMods
It is currently 03.04.2020 03:44

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: näytön maalaus
PostPosted: 03.08.2003 21:00 
elikkä haluaisin et keksisit jonku oikee kunnon modin tota näytön maalausta ja muita kikkailuita varten jos olen oikein havainnut niin et ole tehnyt vielä näytölle yhtään mitään...

Post subject:
PostPosted: 03.08.2003 21:56 
Site Admin
Site Admin

Ihan tarkoituksella en ole näyttöön koskenut. Tiedän, että osaan itse käsitellä sitä siten että vakavan sähköiskun vaara on pienempi mutta en halua alkaa opastaa porukkaa siihen jonka osaamisen tasoa en voi itse nähdä. Monitori korkeine jännitteineen on kuitenkin sellainen paikka mitä ei pitäisi kokemattoman mennä räpeltämään vaikka olisi ohjeetkin nenän alla tai en ainakaan itse halua ottaa vastuuta mistään olemalla niiden ohjeiden kirjoittaja. Eihän toi monitorin maalaus periaatteessa muuta tarvi kuin monitorin kuoren irroituksen, pohjamaalauksen muoviprimerillä jotta maali tarttuisi pintaan sitten paremmin. Samalla tavalla maalaat koneesi kaikki muoviosat muutenkin.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04.08.2003 15:55 
niino saattaa kyl olla iha totta et ei varmaa kannata opastaa mitää tollasta ku oha niitä sählääjiä tietty olemassa mut jos vaikka maalaisin ton näyttöni ja sit joskus ku oon valmis moiseen ni teen jonku lisä ikkunan näyttöö...=P

Post subject:
PostPosted: 11.08.2003 23:14 
juuh eipä tarvinne ainakaan mulla ikkunoita siihen ripustella, kun ei ole mitään hyötyä, on nimittäin putken muovikuoren alla, sellanen 2.5mm pellistä väännetty umpinainen kehikko, jo tehtaalla tehty(nokia 445X), mutta halpis torviin kyllä luonnistuu, kun niissä ei ole juuri häiriö suojausta lainkaan, joku ruiskute töhnä only siinä muovin sisäpinnalla, jonka pitäs emuloida sitä häiriö suojausta :wink:

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]