Quicki wrote:
Olin eilen (18.6.2007) Evanescencen konsertissa, ihmetyin kummasti alussa kun kaikki sisäänpääsijät tutkittiin. (Elikä siis niinkun poliisit tutkii pidätytetyt.) Ymmärrän miksi tämä tehdään, mutta sitä en ymmärrä että siellä ei saa kuvata. Arvatkaa vain säikähdinkö kun otin YHDEN kuvan lämppäristä. Ja sen jälkeen järkkäri(Järjestyksenvalvoja) tuli repiin mua siellä ja huutaan siihen että: "Kuvappa vielä kerran niin heitän sut pihalle!" ja "Laita se kamera NYT pois" ja myöhemmin kun sain tekstiviestin ja katsoin sen, toinen järkkäri tulee siihen huutamaan että "Laita se kamerakännykkä pois hetipaikalla, tai lähet seuraavasta."
Se jotenkin latisti tunnelmaa, mutta keikka oli kyllä tosi hyvä. Vaikka toisaalta pari blondia huusi mun korvat rikki, mutta napinapinapi. Kaikesta voi valittaa jos haluaa =D
Elikä pääkysymys kai jäi ilmaistua: Miksi konserteissa ei saa kuvata, maksat kuitenkin 45-60€ lipusta, joten mielestäni Sinulla on oikeus kuvata.
Ehkä ne ei vaan haluu että "julkaset" kuvia muiden nähtäväksi sillä ne "muut" eivät ole sitte maksaneet keikkaa. Eli ne luulee, että laitat kuvat jakoon muille.