Metku.net

MetkuMods
It is currently 18.12.2017 10:04

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 03.06.2002 22:06 
Tollanen ollu koneessa kohta vuoden verran :)

http://www.kolumbus.fi/doni/turha02.jpg

ja vieläkin puuttuu listat ku ei ole ollut aikaa. Mutta ehkä joku päivä on.
Tehty lasista.

Doni
www.rikkaruoho.com

Post subject:
PostPosted: 03.06.2002 22:15 
Site Admin
Site Admin

Jeps. Seurasin tuota teidän keskustelua murossa ja päätin sitten tehdä tuon koska olin sitä ajatellut jo pidemmän aikaa. Saipahan annettua omat ohjeet tuollaisen tekoon jos jotakuta kiinnostaa. Kenties kirjoitat ensi kerralla artikkelisi valmiiksi ettei meidän muiden tarvitse enää "vaivautua". :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03.06.2002 23:40 
Tuo sun tekele on suht paksu. Mun vempaimella on paksuutta 14mm.

Doni
www.rikkaruoho.com

Post subject:
PostPosted: 03.06.2002 23:47 
Site Admin
Site Admin

Jep, pitihän sitä jollain aloittaa. Samapa kai tuolle on onko 14 vai 74. Kaikkihan riippuu ihan siitä mitä sillä on ajatellut tehdä. Jos laittais vaikka hauen asumaan sinne niin ois tilaa kääntyä. Jos haluaa suoraa kuplavanaa niin eihän se tarvi sivuttais mitään tilaa mutta jos taas jotain pyörrettä tai sivuttaisliikettä hakee niin parempi antaa tilaa ettei ne seiniin törmäile. Jokainen tyylillään. Makuasioistahan voi aina kiistellä. ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04.06.2002 08:39 
Regular Modder
Regular Modder

Kuten Japala sanoi, turha kiistellä makuasioista. Minä en esimerkiksi tykkää tuosta mustasta mönjästä kotelosi reunoilla, mutta mitäs siitä ;-)

Tuosta sitten jatkomodaamaan paranneltua versiota AquaTankista, http://www.nobispro.com/aquatank/ :lol:

Donille kiitokset vaihtoehdon näyttämisestä, Japalalle kiitokset jälleen kerran riemastuttavasta toteutuksesta!

/kuma

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04.06.2002 17:35 
siksi kerroin ylempänä että listat puuttuu. Eli listat peittää ton mustan mömmön sitte. Ihan ohuet alumiinilistat siihen tulee kuhan jaksais hakee.

Mutta toi mun kapistus epäonnistui muutenkin ku halusin todella pieniä kuplia ja paljon niin nytte ei jaksa painaa rejistä läpi.

Tarttee vielä vähän kehitystä ja siksi uusi jo tulossa. Kuhan olis taas vaan sitä aikaa.

Doni

Post subject:
PostPosted: 04.11.2003 17:23 
/Kuma toi oli aika siisti ratkasu, millä sä teit ton ikkunan siihen kotelon yläosaan ja sait sen vesitiiviiks? Mul on ittellä akvaario ja oon joskus miettiny et voisko sen yhistää tietokoneeseen ja näköjään voi :D Ne neontetrat oli tosiaan hyvä valinta, mullaki on joskus ollu niit 8) Mites muuten toi painopuoli? Paljonko se sun häreveli painaa niinku kokonaisuudessan? yli 50kg? Aattelin vaan et on aika korkee keissi et voi kaatua helposti jos on paljo painoo yläosas. Mut tarttee sanoo et on se hieno, yks parhaita kotelomodauksia mitä on nähny :!:

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]