Metku.net

MetkuMods
It is currently 23.10.2020 14:30

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 401 posts ]  Go to page Previous  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 27.12.2006 18:43 
Mini Modder
Mini Modder

Ookko nää ny ihan varma että kannattaa mennä kokeilee sitä sun pommia?
Ku pelkkä räjähdysaineen hallussapito ei taida olla laillista ilma lupaa ja missäs luulet testaavas semmosta.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28.12.2006 03:32 
Senior Modder
Senior Modder

Se on ihan arkisista aineista tehty... Tossa lähin jalkapallokenttä...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08.01.2007 20:35 
Senior Modder
Senior Modder

HAHHAHHAAH!!!!! Muistattekos metkusen väki kun joskus höpötin täällä kielilävistyksestä.!!! ???? Nyt siitä on mennyt lähes 9kk, ja mulla on semmonen aamukampa menetelmä, että ostin 0,10€ kamman ja nypin siitä niitä piikkejä irti sen mukaan kuinka monta päivää on synttäreihin... elikä nyt siinä on 19 piikkiä... Joten 19 päivää enää... (27 päivä TÄTÄ KUUTA) Ja sillon kyllä meen ottaan sen lävistyksen kun nyt sitä niin kovasti tahdon, äiti ei tosin kovin iloinen ole... :/ :D Mutta ei se mitään haittaa...

Kommailkaa nyt ihmeessä!! Tämä on niin hyvä juttu, ja ihan fiiliksissä täällä! Ja Assembly Winteritkin pidetään Tampereella (joihin en kyllä mene) [mutta silti on se kunnia... !!! ]

Tosin on se kyllä aika pahan näköstä kun kattoo videoita Youtubesta joistai kieliläväreistä... :|... Että en tiedä riittääkö kantti, mutta pakko riittää kun siitä on kerta näin paljon höpötetty...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08.01.2007 20:51 
Super Modder
Super Modder

Mitä järkeä? Ihan ku sinun kieltäs kukaan katselis. Pistä ennemmin vaikka semmonen rituaalihenkinen hervoton luu nenään nii joku voi jopa huomata sen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08.01.2007 20:58 
Senior Modder
Senior Modder

Location: Oulu, Cpu: C2Q X3210 @ 3.6GHz Vedellä, Emo: Maximus Formula, Muisti: 2GB, HDD: 410Gb, Gpu: HD2900XT
en kyl oo onnistunu sisäistää tän topicin idea...

joten voisko joku ny kertoo mistä tässä on kyse???

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08.01.2007 21:00 
Senior Modder
Senior Modder

No, täällä puhutaan kaikesta, ja täällä on ollut aika monta "alatopiccia" joten tarkoitatko niitä, vai tätä whole combination juttua

Tää on siis semmonen kun mä haluun kertoo jotain tai MULLA on jotain kysyttävää... Niin mä tuun tänne kysymään, ettei tartte aloittaa uutta topiccia, koska kaikkihan tietää että mä oon tärkein... Ja mä on priority number 1!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08.01.2007 21:04 
Senior Modder
Senior Modder

Jipa wrote:
Mitä järkeä? Ihan ku sinun kieltäs kukaan katselis. Pistä ennemmin vaikka semmonen rituaalihenkinen hervoton luu nenään nii joku voi jopa huomata sen.

Toivotaan näin että ei katokkaan, mun isä ei olisi kauhean mielissään ... :D Itse asiassa, en tiedä mitä hän tekisi...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08.01.2007 21:40 
Super Modder
Super Modder

Jos ite pelkäät lävistyksen ottamista, etkä uskalla ees näyttää vanhemmilles etkä halua näyttää muille nii MIKÄ POINTTI? "se on cool" onko cool vielä viikon päästä tms?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08.01.2007 21:42 
Senior Modder
Senior Modder

Musta sä oot ihanan pessimistinen, mutta kaikki ei sovi kaikille.

Ei mun vanhemmat halua että mä mitään lävistystä meen ottaan.... Mutta kyllä ne sen sitten varmaan hyväksyy

Muille sitä kyllä näyttelen, jos vaan haluavat nähdä

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08.01.2007 22:29 
Senior Modder
Senior Modder

Otat sen nimenomaan siksi etteivä vanhempasi hyväksy sitä?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08.01.2007 22:53 
Super Modder
Super Modder

Quicki haluaa olla erilainen nuori :roll: RRRRRÄÄÄÄÄÄD. Vois taas olla hetken ottamatta osaa tähän topikkiin.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09.01.2007 00:51 
Senior Modder
Senior Modder

Ei... Kyllä mä heidän mielipiteitänsä jollakin tavalla kunnioitan, mutta tästä asiasta he eivät ymmärrä yhtään mitään. Otan sen siksi koska olen sitä niin kauan halunnut, ja nyt mä saan ottaa sen lainkin mukaan ilman vanhempien lupaa.

En halua olla erinlainen nuori, mistä tommosta oot saanut päähäs, sunko mielestä kaikki nuoret jolla on lävistys, haluavat olla "erinlaisia" ?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09.01.2007 07:56 
Veteran Modder
Veteran Modder

Location: Valkeakoski, Finland CPU: E8400 RAM: 8192Mb HDD: 1020Gb GPU: nV8800GT
Pitää nyt sanoa vähän jotain lävistyksistä ja tatuoinneista, jollei joku ole vielä ymmärtänyt.

Niitä ei oteta muiden takia. Niitä ei oteta, koska joku ei sellaista sinun tahdo ottavan tai tahtoo ottavan. Niitä ei oteta koska ne näyttää koolilta.

Sellainen pitää ottaa koska itse tahtoo ja se on jokin oma juttu... toisaalta joka toisella näyttäisi olevan jonkinmoinen kuva tai läväri, niin taitaakin olla erikoisempaa nykyään olla ottamatta.

Otin ensimmäiset lävistykset vajaa kymmenen vuotta sitten korvannipukoihin (jälkeempäin suurennettu 4mm kokoon). Tämän jälkeen mietin 3 vuotta ottaisinko tatuoinnin ja otin auringon käteeni (samalla reissulla pääsin todistamaan, kun ~20V miehenalku unohti hengittää ottaessaan kielilävistystä :twisted: ). Tuon jälkeen otin korvaani yläreunaan kielikorun (pitkä tappi lävistää korvan kahdesta kohdasta). Tuolloin vanhempi siskoni alkoi ihmetellä korujani (hän on myöhemmin itse ottanut napalävistyksen), mutta äitini ei ole koskaan poikkisanaa sanonut (hän on ottanut 50V lahjakseen tatuoinnin). Sittemmin olen ottanut kuun toiseen käteeni.

Meinaan vain että noista kolmesta "koristuksesta" vain nipukka korut ovat ainoat joita lävistäjät tahi tatuoijat ovat aiemmin tehneet. Kuvat olen itse piirtänyt ja korun keksinyt (saattaapi olla että jollain on tuollainen aiemmin ollut).

Nyt on sitten mennyt useampia vuosia, etten ole koristuksia ottanut. Jonkun ison kuvan voisi ottaa harteille/niskaan, jos olisi aikaa piirrellä.. tai sitten polttomerkki, mutta täällä päin ei niitä tehdä (taitaa olla Helsingissä ainoa).

Tarinan opetus on se, ettei kannata luottaa kehenkään muuhun kuin itteensä näissä "modauksissa". Lävistyksen saa aina pois ja kieli paranee todella nopeaa, mutta kannattaa kuitenkin tarkkaan harkita ennen kuin poistaa itseltaa lihaa.

Modaus: Mittaa kahdesti, leikkaa vain kerran.
Sähkötyöt: Väri väriin ja loput kannen väliin.
Suunnittelu: Hyvä arvaus on puoli suunnitelmaa.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09.01.2007 23:04 
Senior Modder
Senior Modder

Poistaa itseltää lihaa ?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10.01.2007 08:01 
Veteran Modder
Veteran Modder

Location: Valkeakoski, Finland CPU: E8400 RAM: 8192Mb HDD: 1020Gb GPU: nV8800GT
Quicki:
Lävistäminen tapahtuu ontolla neulalla, joka ei niinkään poista lihaa, vaan leikkaa ja leventää reikää. Lihaan tehdään siis reikä, joka vastaa tulevan korun kokoa. Lävistäjällä on käytössään reikäpihdit, joilla puristetaan lävistettävä kohde. Puristus on niin voimakas että lävistettävästä kohteesta poistuu suurin osa verestä. Lisäksi voimakas puristus vähentää kipua.

Kannattaa lukea lisää aiheesta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4vistys
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_piercing

Modaus: Mittaa kahdesti, leikkaa vain kerran.
Sähkötyöt: Väri väriin ja loput kannen väliin.
Suunnittelu: Hyvä arvaus on puoli suunnitelmaa.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 401 posts ]  Go to page Previous  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]