Hei,
Olisiko kiinnostusta vielä Kiinan tuotteille? Ajattelin avata kaupan ja nyt kaivattaisiin ehdotuksia. Saan hommattua mitä tahansa. Maksu tapahtuu suoraa Kiinaan ja paketti saapuu teille suoraa Kiinasta. Kaikki alle 2kg paketit pitäisi tulla tullivapaasti.
Ajattelin näin aluksi kaikkia tuollaisia projektiosia, kuten tuo näyttö jota käytin tuossa perseelleen menneessä projektissa (miinaharava-näyttö-systeemi). Myöhemmin ehkä vesijäähyjä, HTPC osia yms.
Yritän alittaa jokaisen muun kaupan tarjouksen.
Huom. En pystykään järjestämään tavaraa niin että tilaan sen ensin itselleni, asiakas maksaa minulle ja sitten vasta postitan asiakkaalle, joka oli alkuperäinen suunnitelma (minusta riippumattomista syistä).
Kaikista tuotteista voi esittää kysymyksiä etukäteen, kysyä lisää kuvia ja jokainen tuote tarkastetaan tietotaidon ja välineiden mukaan ennen kuin se lähtee Kiinasta (voi myös antaa testausohjeet). Pakkausohjeita otetaan myös vastaan.
Jos ylläpitäjille sopii niin jokainen voisi kerätä tänne/privata minulle tavaraa, joka itseä kiinnostaa. Tuollaiset 7-9" näytöt (kosketuspinnan saa pienestä lisähinnasta) tuntuu olevan ainakin kohtuu haluttua tavaraa? Laitan myös alustavia hintoja sitä mukaa kun tulee toiveita.
Myöhemmin tulossa (ehkä) foorumi, jossa voi keskustella tuotteista, kuten laadusta, niillä toteutetut projektit yms.
Kaikki asiointi (kysymykset, lisäkuvat yms.) tapahtuu minun kanssa suomeksi, eikä tilauksen tekeminen vaadi kuin suomea.
Miltä kuulostaa?
|